Cel przedsiębiorstwa a jego działania podejmowanie w warunkach kryzysu gospodarczego - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Cel przedsiębiorstwa a jego działania podejmowanie w warunkach kryzysu gospodarczego

Abstract

Artykuł porusza niezwykle istotny element zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, jakim jest cel jego działania. W oparciu o analizę literatury dotyczącej wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw, zaproponowano model zestawu czynników, wpływających na obieranie celów wzrostowych przez MSP. Dzięki badaniom prowadzonym w ramach Pomor-skiego Obserwatorium Gospodarczemu na próbie 2132 firm przeanalizowano zmiany celów firm pomiędzy 2006 a 2009 rokiem, analizując także postawy przedsiębiorców wobec kryzysu (w 2009 roku) w zależności od obranego w 2006 roku celu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Organizacja i Kierowanie pages 89 - 101,
ISSN: 0137-5466
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Wasilczuk J., Zięba K.: Cel przedsiębiorstwa a jego działania podejmowanie w warunkach kryzysu gospodarczego// Organizacja i Kierowanie. -., (2011), s.89-101
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 115 times

Recommended for you

Meta Tags