Abstract
Artykuł porusza niezwykle istotny element zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem, jakim jest cel jego działania. W oparciu o analizę literatury dotyczącej wzrostu małych i średnich przedsiębiorstw, zaproponowano model zestawu czynników, wpływających na obieranie celów wzrostowych przez MSP. Dzięki badaniom prowadzonym w ramach Pomor-skiego Obserwatorium Gospodarczemu na próbie 2132 firm przeanalizowano zmiany celów firm pomiędzy 2006 a 2009 rokiem, analizując także postawy przedsiębiorców wobec kryzysu (w 2009 roku) w zależności od obranego w 2006 roku celu.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Organizacja i Kierowanie
pages 89 - 101,
ISSN: 0137-5466 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Wasilczuk J., Zięba K.: Cel przedsiębiorstwa a jego działania podejmowanie w warunkach kryzysu gospodarczego// Organizacja i Kierowanie. -., (2011), s.89-101
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 115 times