Detrminanty jakości promocji usług turystycznych na przykładzie ofert wystawienniczych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Detrminanty jakości promocji usług turystycznych na przykładzie ofert wystawienniczych

Abstract

W niniejszym rozdziale zaprezentowano kluczowe determinanty jakości promocji usług turystycznych w przypadku wykorzystania stoisk wystawienniczych. Wnioski zostały wyprowadzone na podstawie badania praeprowadzonego w grupie 93 wystawców związanych z branża turystyczną.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym strony 201 - 210
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Zieliński G., Dąbek M.: Detrminanty jakości promocji usług turystycznych na przykładzie ofert wystawienniczych// W : Innowacyjne i jakościowe aspekty w zarządzaniu operacyjnym/ ed. Lis A., Zieliński G., Gdańsk: Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2014, s.201-210
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 55 times

Recommended for you

Meta Tags