Efektywność działań reklamowych na rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Efektywność działań reklamowych na rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce

Abstract

Celem artykułu jest zaprezentowanie uwarunkowań związanych z oceną efektywności działań reklamowych na jednym z segmentów rynku usług finansowych. Przedstawiono ocenę dotychczasowych działań w zakresie reklamy otwartych funduszy emerytalnych oraz zidentyfikowano znaczenie tych działań na podejmowane decyzje dotyczące przystępowania do funduszy emerytalnych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Efektywność marketingu strony 13 - 21
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Czerwiński B.: Efektywność działań reklamowych na rynku otwartych funduszy emerytalnych w Polsce// Efektywność marketingu/ ed. pod red. nauk. Elżbiety Kapsy. Gdańsk: Kated. Marketingu. Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań., 2006, s.13-21
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 27 times

Recommended for you

Meta Tags