Abstract
W pracy wskazano na główne czynniki wzrostu Electronic Commerce. Ukazano bariery, które dzięki jego wykorzystaniu mogą zostać przezwyciężone oraz wskazano na nowo powstający rynek informacji. Pokazano szanse wynikające z zastosowania technologii EC, jak również bariery ich stosowania, ze szczególnym uwzględnieniem warunków polskich.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Technologie komputerowe w przedsiębiorstwie. strony 67 - 77
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Wachowicz J.: Electronic commerce - główne czynniki wzrostu i bariery na rynku światowym i w Polsce. // Technologie komputerowe w przedsiębiorstwie./ ed. A.Tubielewicz Gdańsk: Kat. Zarz. i Tech. Inform., Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań, 2002, s.67-77
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 115 times