Electronic commerce - główne czynniki wzrostu i bariery na rynku światowym i w Polsce. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Electronic commerce - główne czynniki wzrostu i bariery na rynku światowym i w Polsce.

Abstract

W pracy wskazano na główne czynniki wzrostu Electronic Commerce. Ukazano bariery, które dzięki jego wykorzystaniu mogą zostać przezwyciężone oraz wskazano na nowo powstający rynek informacji. Pokazano szanse wynikające z zastosowania technologii EC, jak również bariery ich stosowania, ze szczególnym uwzględnieniem warunków polskich.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Technologie komputerowe w przedsiębiorstwie. strony 67 - 77
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Wachowicz J.: Electronic commerce - główne czynniki wzrostu i bariery na rynku światowym i w Polsce. // Technologie komputerowe w przedsiębiorstwie./ ed. A.Tubielewicz Gdańsk: Kat. Zarz. i Tech. Inform., Wydz. Zarz. i Ekon. P. Gdań, 2002, s.67-77
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 115 times

Recommended for you

Meta Tags