Franchising jako instrument aktywizacji ekonomicznej podmiotów na rynku - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Franchising jako instrument aktywizacji ekonomicznej podmiotów na rynku

Abstract

Celem artykuły jest przedstawienie franchisingu jako instrumentu wspomagającego funkcjonowanie przedsiębiorców oraz zwiększającego ich aktywność gospodarczą. W tym celu określono istotę funkcjonowania franchisingu w warunkach polskiej gospodarki. Przedstawiono liczbę systemów i placówek franczyzowych w latach 1995-2013, w tym z uwzględnieniem placówek bankowych. Stwierdzono, że zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw niekiedy powodują zmniejszenie zainteresowania systemami franczyzy, funkcjonującymi w poszczególnych branżach. Nie oznacza to jednak wycofania się franchisingu z całej gospodarki.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 37 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka pages 39 - 50,
ISSN: 2084-6495
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Rzeczycka A., Golawska-Witkowska G.: Franchising jako instrument aktywizacji ekonomicznej podmiotów na rynku// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 1 (2014), s.39-50
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 196 times

Recommended for you

Meta Tags