Abstract
Autorka ukazuje na bazie analizy zagadnienia globalizacji problemu tworzenia i zarządzania wiedzą. To wiedza według autorki staje się towarem i stymulatorem podmiotów gospodarczych, ale przede wszystkim samego człowieka, jego osobowości, hierarchii wartości i zachowań pracowniczych. W artykule ukazana jest spirala wiedzy globalnej oraz konwersje jej tworzenia. Globalny świat to świat wiedzy, jej przetworzenia i unowocześnienia. Przyszłość należy do ludzi wiedzy a przedsiębiorstwa stawać się będą organizacjami uczącym się o modelu inteligentnych konkurentów.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Edukacja menedżerska a społeczne i polityczne otoczenie biznesu strony 41 - 49
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Gulda H.: Globalizacja szansą generowania nowej wiedzy.// Edukacja menedżerska a społeczne i polityczne otoczenie biznesu/ ed. B. Garbacik Gdańsk: P. Gdań. Wydz. Zarz. i Ekon., 2003, s.41-49
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 103 times
Recommended for you
KQL - język dostępu do konglomeratowych baz wiedzy
- K. Goczyła,
- P. Piotrowski,
- A. Waloszek
- + 2 authors
2010