Abstract
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali wybrane zagadnienia z zakresu doskonalenia jakości usług turystycznych w obszarze wyżywienia. Z wykorzystaniem czteroskładnikowego modelu jakości usług poddano hierarchizacji zarówno składowe obszaru wyżywienia podczas wyjazdów turystycznych jak i determinant elementarnych w każdej z czterech składowych.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
no. 10,
pages 280 - 290,
ISSN: 1732-1565 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Zawadzka L., Zieliński G.: Hierarchizacja składnikowa determinant percepcji jakości usług turystycznych w obszarze wyżywienia// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. No. 3, Part1 (2012), s.280-290
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 94 times