Historic bridge modelling using laser scanning, ground penetrating radar and finite element methods in the context of structural dynamics
Abstract
Praca dotyczy modelowania MES zabytkowej konstrukcji mostowej przy użyciu danych geometrycznych pochodzących ze skanowania laserowego oraz georadaru. Z uwagi na brak badań materiału budujcego most, przeprowadza się analize wrażliwości konstrukcji na zmiany modułu sprężystości granitu.
Citations
-
1 2 5
CrossRef
-
0
Web of Science
-
1 4 7
Scopus
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuł w czasopiśmie wyróżnionym w JCR
- Published in:
-
ENGINEERING STRUCTURES
no. 31,
pages 2667 - 2676,
ISSN: 0141-0296 - Language:
- English
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Lubowiecka I., Armesto J., Arias P., Lorenzo H.: Historic bridge modelling using laser scanning, ground penetrating radar and finite element methods in the context of structural dynamics// ENGINEERING STRUCTURES. -Vol. 31, nr. iss. 11 (2009), s.2667-2676
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.1016/j.engstruct.2009.06.018
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 147 times