Abstract
W opracowaniu wskazano, że bariery kulturowe i organizacyjne utrudniające wdrażanie zarządzania wiedzą w uczelni prowadzą do powstania luk na poziomie postrzegania, planowania, wdrażania i strategii zarządzania wiedzą. Posługując się modelem luk zarządzania wiedzą opracowanym przez Lin, Yeh i Tseng podjęto próbę opisu tych luk oraz czynników sprzyjających ich minimalizacji w uczelniach. Zdaniem autora jest to warunek konieczny wdrożenia procesów zarządzania wiedzą w tych ważnych z punktu widzenia kreowania gospodarki na wiedzy organizacjach.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Społeczne aspekty przeobrażeń organizacyjnych strony 378 - 387
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Leja K.: Identyfikacja luk w zarządzaniu wiedzą w uczelni publicznej// Społeczne aspekty przeobrażeń organizacyjnych/ ed. pod red. nauk. Arkadiusza Potockiego. Warszawa: Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2007, s.378-387
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 49 times