Abstract
Przedstawiono wyniki eksperymentalnych badań modelowych poprzecznej stateczności jednostek półślizgowych, których celem było określenie wpływu prędkości oraz parametrów kształtu kadłuba na stateczność poprzeczną. Na podstawie wyników badań opracowano algorytmy, uwzględniające zmiany ramienia prostującego w funkcji prędkości, kąta przechyłu i parametrów geometrycznych kadłuba które mogą być wykorzystane do oceny stateczności poprzecznej tego typu jednostek.
Authors (3)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 32 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Polish Maritime Research
pages 3 - 7,
ISSN: 1233-2585 - Language:
- English
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Brzoska E., Grygorowicz M., Rogalski A.: Investigations of transverse stability of semi-displacement ships// Polish Maritime Research. -., iss. 4 (2002), s.3-7
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 135 times