Abstract
W artykule skoncentrowano się na przedstawieniu zagadnienia jakości usług hotelarskich oraz tego jak jest ona odbierana przez konsumentów tych usług – gości hotelowych. Zaprezentowano wyniki autorskiego badania poświęconego ocenie jakości usług hotelarskich. Badanie przeprowadzono w wybranych hotelach trzygwiazdkowych Grupy Hotelowej Orbis. Narzędziem wykorzystanym w badaniu był kwestionariusz SERVQUAL. W prezentacji wyników badania dokonano analizy wskaźników MSS- miary doskonałości usługi oraz MSA – miary przydatności usługi.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce strony 29 - 39
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Jakość usług hotelarskich z punktu widzenia klienta na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis// W : Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce/ ed. Elżbieta Skrzypek Lublin: Katedra Zarządzania Jakością i WIedzą, Wydział Ekonomiczny, UMCS w Lublinie, 2014, s.29-39
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 207 times