Jakość usług hotelarskich z punktu widzenia klienta na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Jakość usług hotelarskich z punktu widzenia klienta na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis

Abstract

W artykule skoncentrowano się na przedstawieniu zagadnienia jakości usług hotelarskich oraz tego jak jest ona odbierana przez konsumentów tych usług – gości hotelowych. Zaprezentowano wyniki autorskiego badania poświęconego ocenie jakości usług hotelarskich. Badanie przeprowadzono w wybranych hotelach trzygwiazdkowych Grupy Hotelowej Orbis. Narzędziem wykorzystanym w badaniu był kwestionariusz SERVQUAL. W prezentacji wyników badania dokonano analizy wskaźników MSS- miary doskonałości usługi oraz MSA – miary przydatności usługi.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce strony 29 - 39
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Jakość usług hotelarskich z punktu widzenia klienta na przykładzie hoteli Grupy Hotelowej Orbis// W : Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce/ ed. Elżbieta Skrzypek Lublin: Katedra Zarządzania Jakością i WIedzą, Wydział Ekonomiczny, UMCS w Lublinie, 2014, s.29-39
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 207 times

Recommended for you

Meta Tags