Abstract
W publikacji poddano analizie główne koncepcje jakości usług on-line, zorientowane na następujące cele: jakość techniczno-funkcjonalna, interakcja użytkownik-system, doświadczenie użytkownika (User Experience), satysfakcja klienta oraz budowa relacji i lojalności klienta. Omówiono związek tych koncepcji z pięcioma perspektywami projektowymi jako środkami realizacji wspomnianych celów jakościowych. Przeanalizowano istotę i zawartość omawianych podejść oraz przedstawiono postulat ich integracji w ramach modelu projektowego przeznaczonego do zapewnienia kompleksowej jakości usług on-line.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Zarządzanie informacyjnym środowiskiem pracy strony 9 - 36
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Sikorski M.: Jakość usług interaktywnych: projektowanie, ocena, doskonalenie// W : Zarządzanie informacyjnym środowiskiem pracy/ ed. Basińska B., Garnik I. Politechnika Gdańska: Wydział Zarządzania i Ekonomii, 2014, s.9-36
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 209 times