Jakość usług interaktywnych: projektowanie, ocena, doskonalenie - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Jakość usług interaktywnych: projektowanie, ocena, doskonalenie

Abstract

W publikacji poddano analizie główne koncepcje jakości usług on-line, zorientowane na następujące cele: jakość techniczno-funkcjonalna, interakcja użytkownik-system, doświadczenie użytkownika (User Experience), satysfakcja klienta oraz budowa relacji i lojalności klienta. Omówiono związek tych koncepcji z pięcioma perspektywami projektowymi jako środkami realizacji wspomnianych celów jakościowych. Przeanalizowano istotę i zawartość omawianych podejść oraz przedstawiono postulat ich integracji w ramach modelu projektowego przeznaczonego do zapewnienia kompleksowej jakości usług on-line.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Zarządzanie informacyjnym środowiskiem pracy strony 9 - 36
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Sikorski M.: Jakość usług interaktywnych: projektowanie, ocena, doskonalenie// W : Zarządzanie informacyjnym środowiskiem pracy/ ed. Basińska B., Garnik I. Politechnika Gdańska: Wydział Zarządzania i Ekonomii, 2014, s.9-36
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 209 times

Recommended for you

Meta Tags