Klasyfikacja warunków eksploatacji pojazdów z wykorzystaniem udziału czasu pracy silnika na biegu jałowym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Klasyfikacja warunków eksploatacji pojazdów z wykorzystaniem udziału czasu pracy silnika na biegu jałowym

Abstract

W pracy przedstawiono przykłady identyfikacji warunków eksploatacji pojazdu samochodowego zarejestrowane na terenie Gdańska, w regularnym ruchu miejskim. Uzyskane wyniki pozwoliły sformułować zasady klasyfikacji warunków eksploatacji pojazdu przy wykorzystaniu takich parametrów jak: średnia energochłonność jednostkowa przejazdu, udział fazy napędowej, udział czasu pracy silnika na biegu jałowym. Jednocześnie stwierdzono, że do identyfikacji warunków eksploatacji w mieście można wymiennie stosować średnią prędkość jazdy lub odwrotność udziału czasu pracy silnika na biegu jałowym, gdyż zależność między nimi ma charakter proporcjonalny.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 0 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe pages 0 - 0,
ISSN: 1509-5878
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Kropiwnicki J.: Klasyfikacja warunków eksploatacji pojazdów z wykorzystaniem udziału czasu pracy silnika na biegu jałowym// Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe. -., nr. nr 5 (2011), s.0-0
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 65 times

Recommended for you

Meta Tags