Komunikacja marketingowa, jako istotny instrument kreujący wizerunek nowego produktu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Komunikacja marketingowa, jako istotny instrument kreujący wizerunek nowego produktu

Abstract

Niniejszy rozdział przybliża czytelnikom zagadnienia związane z komunikacją marketingową w kontekście wprowadzania na rynek nowych produktów. Opisano w nim pojęcie komunikacji marketingowej, elementy procesu komunikacji marketingowej oraz funkcje pełnione przez komunikację. Przybliżono też rodzaje strategii (w tym strategie przekazu) i omówiono kanały komunikacji. Scharakteryzowano również metody ustalania budżetu na realizację działań komunikacyjnych. W dalszej części opisano wybrane instrumenty komunikacji marketingowej (reklamę i jej media, merchandising, promocję sprzedaży, sprzedaż osobistą, public relations, sponsoring, marketing bezpośredni oraz marketing szeptany). Rozdział kończy określenie sposobów oceny rezultatów zintegrowanych działań instrumentów komunikacji marketingowej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Planowanie i rozwój nowych produktów strony 217 - 240
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Komunikacja marketingowa, jako istotny instrument kreujący wizerunek nowego produktu// W : Planowanie i rozwój nowych produktów/ ed. M. Wirkus, A. M. Lis Warszawa: CeDeWu, 2015, s.217-240
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 288 times

Recommended for you

Meta Tags