Abstract
Zapotrzebowanie na połączenie rozwijającego się Morskiego Portu Gdynia z Kolejową Obwodnicą Trójmiasta. Utworzenie tak zwanych „długich pociągów”. Wpływ katastrof kolejowych na warunki gruntowe i środowisko. Potrzeba modernizacji linii kolejowych. Kolejowa Obwodnica Trójmiasta jako alternatywa dla przejazdu pociągów przez obszar Aglomeracji Trójmiejskiej.
Authors (5)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Inżynieria Morska i Geotechnika
pages 266 - 286,
ISSN: 0867-4299 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2020
- Bibliographic description:
- Dembicki E., Mieloszyk E., Grulkowski S., Milewska A., Szwaczkiewicz K.: Koncepcja połączenia kolejowego Morskiego Portu Gdynia S.A. z Kolejową Obwodnicą Trójmiasta// Inżynieria Morska i Geotechnika -,iss. 6 (2020), s.266-286
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 154 times