Abstract
Celem autorki jest analiza wpływu aspektu zarządzania wiedzą u uczestników XXII edycji Konkursu o Pomorską Nagrodę Jakości na wynik oraz uzyskanie wyróżnienia. Konkurs składa się z kilku etapów, m.in. samooceny oraz weryfikacji w siedzibie uczestnika przeprowadzonej przez ekspertów Polskiego Rejestru Statków. Po udziale w konkursie organizacja biorąca w nim udział, poza aspektami marketingowymi uzyskuje informacje zwrotną w postaci raportu w którym zawarta jest dokładna punktacja oraz mocne strony organizacji oraz tzw. obszary do doskonalenia. Celem niniejszej pracy jest analiza mocnych stron organizacji biorących udział w konkursie oraz określenie ile z nich dotyczy tematu zarządzania wiedzą i jakie ma to przełożenie na wyniki konkursu oraz proces ciągłego doskonalenia się.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2020
- Bibliographic description:
- Wendt A.: Konkurs o Pomorską Nagrodę Jakości w czasach Gospodarki Opartej na Wiedzy// Gospodarka oparta na wiedzy - wybrane problemy/ : , 2020, s.238-245
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 128 times