Kultura jakości – teoria a praktyka - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Kultura jakości – teoria a praktyka

Abstract

Celem artykułu jest wskazanie występowania rozbieżności pomiędzy definiowanymi oczekiwaniami a rzeczywistym postrzeganiem kultury jakości przez członków społeczności w instytucjach szkolnictwa wyższego oraz zachęcenie do promowania działań oddolnych, wspomagających zapewnienie i doskonalenie jakości we wszystkich obszarach aktywności uczelni.

Author (1)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 926 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Copyright (2019 Politechnika Gdańska Uczelniana Komisja ds. Zapewnienia Jakości Kształcenia, Dział Zarządzania Jakością)

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach
Published in:
Dzień Jakości PG pages 25 - 31,
ISSN: 2353-8732
Language:
Polish
Publication year:
2019
Bibliographic description:
Lendzion A.: Kultura jakości – teoria a praktyka// Dzień Jakości PG -,nr. 6 (2019), s.25-31
Bibliography: test
  1. Narodowe Święto Niepodległości na Politech- nice Gdańskiej, 10.11.2017, fot. K. Krzempek; Zjazd absolwentów Wydziału Zarządzania i Ekonomii 2017, 18.11.2017, fot. P. Niklas; Spotkanie opłatkowe, 28.12.2017, fot. P. Niklas; Wykład fakultatywny z przedmiotu humanistyczno-społecznego, pt. "Proces poznawczy w naukach przyrodniczych", który wygłosił prof. dr hab. inż. Janusz Mroczka, dr. h. c. mult., 26.02.2018, fot. P. Niklas; Gala Konkursu Czerwonej Róży 2018, 27.05.2018, fot. K. Krzempek) open in new tab
  2. Lipińska-Grobelny A., Klimat organizacyjny i jego konsekwencje dla funkcjonowania pracowników, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007, s. 248 i 253.
  3. Łukasiński W., Wpływ kultury jakości na funkcjonowanie organizacji [w:] Przegląd organizacji, 2011, nr 6, s. 2. open in new tab
  4. Gołębiowski M., Elementy kultury jakości w organizacji [w:] Studia i prace Wydziału Nauk Ekono- micznych i Zarządzania, nr 38, t. 1, Szczecin 2014, s. 38, 39. open in new tab
  5. Wawak T., Kultura zarządzania oparta na jakości [w:] praca zbiorowa, Dyskusje o Zarządzaniu 8, Kultura zarządzania, Ementon, Warszawa 2016, s. 46, 47, 49-50, 51-52.
  6. Wróbel M. i Smolarek M., Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji [w:] ZN WSH Zarządzanie 2018 (1), s. 64.
  7. Próchnicka M., Wewnętrzne systemy zapewnienia jakości kształcenia w odniesieniu do nowych regulacji prawnych [w:] Materiały konferencyjne z Seminarium bolońskiego, 2011, s. 28-29.
  8. Mirecka J., Wdrażanie zarządzania jakością w programach kształcenia oraz zarzadzanie jakością na wydziela i uczelni [w:] Materiały konferencyjne z Seminarium bolońskiego, Warszawa 2013, s. 50.
  9. Sursock A., Examining Quality Culture, Part II: Processes and Tools -Participation, Ownership and Bureaucracy, EUA Publications, Brussels 2011.
  10. Europejskie Stowarzyszenie na rzecz Zapewnienia Jakości w Szkolnictwie Wyższym, Standardy i wskazówki dotyczące zapewnienia jakości kształcenia w Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego, Helsinki 2005, str. 13. open in new tab
  11. Praca zbiorowa, Standardy i wskazówki dotyczące zapewnienia jakości w Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego, zatwierdzone przez Konferencję Ministerialną, Erywań 2015, str. 5-7. open in new tab
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 202 times

Recommended for you

Meta Tags