Marketing a klimatyzacja - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing a klimatyzacja

Abstract

Przedstawiono wyniki obliczeń projektowych oraz rozwiązanie konstrukcyjne klimatyzacji Klubu Muzycznego znajdującego się na terenie Gdańska. Oceniono koszty inwestycyjne rozwiązania. Przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących zarówno zapotrzebowania ze strony decydentów lokali gastronomicznych na urządzenia klimatyzacyjne jak i akceptowanych przez nich kosztów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna no. 9, pages 83 - 85,
ISSN: 1231-188X
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Jaskólski M., Bolewicki P.: Marketing a klimatyzacja// Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna. -Vol. 9., nr. 3 (2002), s.83-85
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 115 times

Recommended for you

Meta Tags