Abstract
Przedstawiono wyniki obliczeń projektowych oraz rozwiązanie konstrukcyjne klimatyzacji Klubu Muzycznego znajdującego się na terenie Gdańska. Oceniono koszty inwestycyjne rozwiązania. Przedstawiono wyniki badań ankietowych dotyczących zarówno zapotrzebowania ze strony decydentów lokali gastronomicznych na urządzenia klimatyzacyjne jak i akceptowanych przez nich kosztów.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna
no. 9,
pages 83 - 85,
ISSN: 1231-188X - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Jaskólski M., Bolewicki P.: Marketing a klimatyzacja// Technika Chłodnicza i Klimatyzacyjna. -Vol. 9., nr. 3 (2002), s.83-85
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 115 times