Abstract
4.2. Cena - w podrozdziale przedstawiono podstawowe definicje, strategie cenowe, proces ustalania ceny i metody jej wyznaczania, określono ponadto taktyczną rolę ceny4.3. Dystrybucja - podrozdział obejmuje podstawowe pojęcia w zakresie dystrybucji, kryteria klasyfikacji oraz typy kanałów dystrybucji. W tej części pracy scharakteryzowano ponadto sprzedaż hurtową oraz detaliczną, rodzaje pośredników, formy i strategie dystrybucji, a także logistykę dystrybucji6.2. Marketing międzynarodowy - w tym rozdziale omówiono kolejno takie zagadnienia, jak międzynarodowe otoczenie firmy, elementy markeitngu mix na rynku międzynarodowym, strategie marketingowe oraz badania marketingowe rynków zagranicznych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Kapsa E.: Marketing miedzynarodowy// / : , 2005,
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 320 times