Marketing szkół wyższych - model budowania relacji ze studentami - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing szkół wyższych - model budowania relacji ze studentami

Abstract

Wiedza na temat marketingu w szkołach wyższych wciąż znajduje się we wstępnej fazie, jest niepełna i niespójna. Brakuje zwłaszcza modeli teoretycznych uwzględniających naturę usług edukacyjnych szkolnictwa wyższego. Dla tego sektora powinna być wypracowana specjalna koncepcja marketingowa, wypływająca ze skomplikowanej natury edukacji wyższej. W literaturze dotyczącej marketingu szkolnictwa wyższego najczęściej można spotkać odwołania do marketingu usług i marketingu sektora publicznego. Rzadko korzysta się tu z dorobku marketingu usług profesjonalnych, czy marketingu relacji, który najbardziej pasuje do charakteru usługi edukacyjnej.Celem artykułu jest więc zaproponowanie modelu budowania relacji ze studentami opartego o elementy tych czterech obszarów marketingowych, a zwłaszcza marketing relacji i marketing usług profesjonalnych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 14 - 18,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Drapińska A.: Marketing szkół wyższych - model budowania relacji ze studentami// MARKETING I RYNEK. -., nr. nr 12 (2008), s.14-18
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 117 times

Recommended for you

Meta Tags