Abstract
Artykuł podejmuje próbę przełożenia pojęcia marketingu na sferę odnoszącą się do działalności publicznej na zdelimitowanym obszarze. Przedstawia charakterystykę, przesłanki wpływające na powstanie oraz przyczyny wydzielenia marketingu terytorialnego. Prezentuje różne ujęcia definicyjne oraz cechy charakterystyczne jednostek przestrzennych modyfikujące jego interpretację. Pokrótce charakteryzuje terytorialny marketing-mix.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Międzynarodowe uwarunkowania konkurencyjności regionu strony 675 - 686
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Sekuła A.: Marketing terytorialny - podstawowe założenia// Międzynarodowe uwarunkowania konkurencyjności regionu/ ed. W. Kosiedowski Włocławek: LEGA Ofic. Wydaw. Włoc. Tow. Nauk., 2004, s.675-686
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 137 times