Abstract
Scharakteryzowano centrum logistyczne i proces jego kształtowania. Omówiono marketingowe aspekty projektowania centrum logistycznego, w tym określenie partnerów, ich potrzeb oraz decyzji dotyczących profilu i zakresu działalności. Wymieniono marketingowe aspekty budowy centrum logistycznego, w tym kształtowanie personelu, pozyskanie poparcia jego budowy, przygotowanie i wdrożenie zintegrowanych instrumentów marketingowych, budowanie partnerskich relacji z podmiotami otoczenia. Wskazano marketingowe aspekty doskonalenia centrum logistycznego i sformułowano wnioski.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- [Materiały] TRANSOG 2003. II Europejski Kongres Transportowy. 2nd European Transport Congress. strony 93 - 102
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Koszałka J.: Marketingowe aspekty kształtowania centrum logistycznego// [Materiały] TRANSOG 2003. II Europejski Kongres Transportowy. 2nd European Transport Congress./ Szczecin: Fund. na rzecz Uniw. Szczec., 2003, s.93-102
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 87 times