Abstract
Wartość marki jest kluczowym wskaźnikiem skuteczności przyjętych strategii marketingowych. Komunikacja marketingowa za pomocą mediów społecznościowych stanowi innowację w stosunku do coraz mniej efektywnej komunikacji za pomocą mediów tradycyjnych. Artykuł poświęcony jest analizie, za pomocą korelacji i regresji liniowej, relacji pomiędzy wartością najbardziej znanych polskich marek, a ich pozycją w mediach społecznościowych na przykładzie Facebooka.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw strony 117 - 126
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Kucharska W.: Media społecznościowe: innowacja w kreowaniu polskich marek// W : Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw/ ed. Z. Dacko-Pikiewicz, V.Marakova, R.Niestrój Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo Naukowe WSB, 2015, s.117-126
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 172 times