Media społecznościowe: innowacja w kreowaniu polskich marek - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Media społecznościowe: innowacja w kreowaniu polskich marek

Abstract

Wartość marki jest kluczowym wskaźnikiem skuteczności przyjętych strategii marketingowych. Komunikacja marketingowa za pomocą mediów społecznościowych stanowi innowację w stosunku do coraz mniej efektywnej komunikacji za pomocą mediów tradycyjnych. Artykuł poświęcony jest analizie, za pomocą korelacji i regresji liniowej, relacji pomiędzy wartością najbardziej znanych polskich marek, a ich pozycją w mediach społecznościowych na przykładzie Facebooka.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
W : Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw strony 117 - 126
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Kucharska W.: Media społecznościowe: innowacja w kreowaniu polskich marek// W : Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw/ ed. Z. Dacko-Pikiewicz, V.Marakova, R.Niestrój Dąbrowa Górnicza: Wydawnictwo Naukowe WSB, 2015, s.117-126
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 130 times

Recommended for you

Meta Tags