Abstract
W pracy omówiono trzy metaheurystyki sztucznej inteligencji, które mogą stać się źródłem inspiracji dla projektantów gier komputerowych. Pokazano, w jaki sposób zastosowano algorytm mrówkowy, algorytm genetyczny i algorytm tabu search w grach komputerowych zaprojektowanych przez studentów Politechniki Gdańskiej. W szczególności, odniesiono się do problematyki wyznaczania trajektorii przemieszczających się obiektów growych, takich jak awatary czy wirtualne pojazdy.
Authors (10)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Wytwarzanie Gier Komputerowych: Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych strony 61 - 72
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Balicki J., Chojnacki A., Jedynak T., Korłub W., Król B., Łyskawiński K., Masiejczyk J., Rzymski M., Sierzputowski P., Witczak G.: Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych// Wytwarzanie Gier Komputerowych: Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych/ ed. T. Boiński, J. Lebiedź, M. Wójcik Gdańsk: Wydział ETI Politechniki Gdańskiej, 2013, s.61-72
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 234 times
Recommended for you
A Tabu Search Algorithm for Optimization of Survivable Overlay Computing Systems
- K. Walkowiak,
- W. Charewicz,
- M. Donajski
- + 1 authors
2012