Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych

Abstract

W pracy omówiono trzy metaheurystyki sztucznej inteligencji, które mogą stać się źródłem inspiracji dla projektantów gier komputerowych. Pokazano, w jaki sposób zastosowano algorytm mrówkowy, algorytm genetyczny i algorytm tabu search w grach komputerowych zaprojektowanych przez studentów Politechniki Gdańskiej. W szczególności, odniesiono się do problematyki wyznaczania trajektorii przemieszczających się obiektów growych, takich jak awatary czy wirtualne pojazdy.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Wytwarzanie Gier Komputerowych: Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych strony 61 - 72
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Balicki J., Chojnacki A., Jedynak T., Korłub W., Król B., Łyskawiński K., Masiejczyk J., Rzymski M., Sierzputowski P., Witczak G.: Metaheurystyki sztucznej inteligencji w wybranych grach komputerowych// Wytwarzanie Gier Komputerowych: Materiały konferencyjne Krajowej Konferencji Wytwarzania Gier Komputerowych/ ed. T. Boiński, J. Lebiedź, M. Wójcik Gdańsk: Wydział ETI Politechniki Gdańskiej, 2013, s.61-72
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 234 times

Recommended for you

Meta Tags