METODY BADANIA ODDZIAŁYWANIA PRZYDROŻNYCH REKLAM NA KIEROWCÓW Z ZASTOSOWANIEM TECHNOLOGII MULTIMEDIALNEJ - Publication - Bridge of Knowledge

Search

METODY BADANIA ODDZIAŁYWANIA PRZYDROŻNYCH REKLAM NA KIEROWCÓW Z ZASTOSOWANIEM TECHNOLOGII MULTIMEDIALNEJ

Abstract

Istotnym problemem z punktu widzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego jest właściwa lokalizacja reklam statycznych i dynamicznych w otoczeniu pasa drogowego. Celem niniejszej publikacji, nakierowanym na wspomaganie rozwiązywania wynikających z tego tytułu problemów, jest przedstawienie zakresu możliwych do wykonania, szeroko zakrojonych, wielopłaszczyznowych badań, wykorzystują- cych nowoczesne rozwiązania technologiczne, pozwalające na obiektywną ocenę zagrożeń wynikających z obecności reklam w obrębie dróg. Jako narzędzia badawcze zostały zaproponowane systemy śledzenia reakcji kierowców, oparte na wykorzystaniu zaawansowanej technologii multimedialnej. Systemy te mogą zostać zintegrowane w rzeczywistym pojeździe, umożliwiając badania w warunkach rzeczywistych lub jako element rozbudowanego symulatora jazdy. Ponadto elementem proponowanych badań jest sprawdzenie opinii kierowców z użyciem ankietyzacji oraz analiza wypadkowości w ruchu drogowym odbywającym się w sąsiedztwie reklam drogowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA strony 19 - 40
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Czyżewski A., Korzeniewski A., Odya P., Szczuko P.: METODY BADANIA ODDZIAŁYWANIA PRZYDROŻNYCH REKLAM NA KIEROWCÓW Z ZASTOSOWANIEM TECHNOLOGII MULTIMEDIALNEJ// NOWOCZESNE TECHNOLOGIE NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA/ ed. dr hab. Wojciech Filipkowski Gdynia: Wydawnictwo BP, 2015, s.19-40
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 121 times

Recommended for you

Meta Tags