Abstract
W artykule przedstawiono sposób określania współczynnika k8 strat ciśnieniowych ΔpMp (oporów przepływu) w kanałach wewnętrznych silnika hydraulicznego SWSB-63, współczynnika wyznaczonego przy natężeniu przepływu równym teoretycznej wydajności QPt pompy zasilającej silnik, strat odniesionych do ciśnienia nominalnego pn układu hydraulicznego. Nawiązano do modelu zachowania energetycznego silnika hydraulicznego obrotowego zaproponowanego przez Z. Paszotę.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 16 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- Copyright (2017 Druk-Art SC)
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Napędy i Sterowanie
pages 66 - 71,
ISSN: 1507-7764 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Maczyszyn A.: Metodyka badań i model matematyczny strat ciśnieniowych w silniku hydraulicznym obrotowym// Napędy i Sterowanie. -., nr. 12 (2017), s.66-71
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 124 times