Abstract
W artykule przedstawiono sposób określania współczynnika k8 strat ciśnieniowych ΔpMp (oporów przepływu) w kanałach wewnętrznych silnika hydraulicznego SWSB-63, współczynnika wyznaczonego przy natężeniu przepływu równym teoretycznej wydajności QPt pompy zasilającej silnik, strat odniesionych do ciśnienia nominalnego pn układu hydraulicznego. Nawiązano do modelu zachowania energetycznego silnika hydraulicznego obrotowego zaproponowanego przez Z. Paszotę.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Napędy i Sterowanie
pages 66 - 71,
ISSN: 1507-7764 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Maczyszyn A.: Metodyka badań i model matematyczny strat ciśnieniowych w silniku hydraulicznym obrotowym// Napędy i Sterowanie. -., nr. 12 (2017), s.66-71
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 82 times