Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych

Abstract

Polskie szkoły wyższe funkcjonujące w otoczeniu rynkowym zmuszone są do stosowania działań marketingowych. Jednym z nieodzownych elementów związanych z marketingiem, a zarazem warunkiem "dobrego" jego zastosowania są badania marketingowe. W opracowaniu przedstawiono różne rodzaje badań niezbędne dla szkół wyższych. Uporządkowano je z punktu widzenia podejmowanych działań marketingowych związanych z klientami. Takie spojrzenie na badania marketingowe jest o tyle ważne, o ile wskazuje, jakim celom mają one służyć oraz w jakich obszarach można i należy je wykorzystywać.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Tożsamość i wizerunek marketingu. - [praca zbiorowa] strony 518 - 526
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Drapińska A., Gołąb-Andrzejak E.: Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych// Tożsamość i wizerunek marketingu. - [praca zbiorowa]/ ed. ed. Roman Niestrój. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009, s.518-526
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 102 times

Recommended for you

Meta Tags