Abstract
Polskie szkoły wyższe funkcjonujące w otoczeniu rynkowym zmuszone są do stosowania działań marketingowych. Jednym z nieodzownych elementów związanych z marketingiem, a zarazem warunkiem "dobrego" jego zastosowania są badania marketingowe. W opracowaniu przedstawiono różne rodzaje badań niezbędne dla szkół wyższych. Uporządkowano je z punktu widzenia podejmowanych działań marketingowych związanych z klientami. Takie spojrzenie na badania marketingowe jest o tyle ważne, o ile wskazuje, jakim celom mają one służyć oraz w jakich obszarach można i należy je wykorzystywać.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Tożsamość i wizerunek marketingu. - [praca zbiorowa] strony 518 - 526
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Drapińska A., Gołąb-Andrzejak E.: Możliwości zastosowania badań marketingowych w szkołach wyższych// Tożsamość i wizerunek marketingu. - [praca zbiorowa]/ ed. ed. Roman Niestrój. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009, s.518-526
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 102 times
Recommended for you
Kapitał marki miasta Gdańska - ujęcie marketingowe
- A. Dziadkiewicz,
- E. Sokołowska,
- P. Juchniewicz
2023