Nauczyciel akademicki - mistrz czy czeladnik - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Nauczyciel akademicki - mistrz czy czeladnik

Abstract

Autorzy rozważają problem optymalizacji wykorzystania kwalifikacji nauczycieli akademickich przy ich doborze do prowadzenia zajęć dydaktycznych. W artykule przeanalizowano dane dotyczące wybranej uczelni technicznej, wskazując na możliwości optymalizacji wykorzystania kadry dydaktycznej. W konkluzji stwierdzono, że doskonalenie organizacji studiów w zakresie doboru kadry prowadzi do zmniejszenia kosztów kształcenia bez uszczerbku dla jakości kształcenia.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Nauczyciel akademicki jako ogniwo kształcenia strony 19 - 29
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Leja K., Szuwarzyński A.: Nauczyciel akademicki - mistrz czy czeladnik// Nauczyciel akademicki jako ogniwo kształcenia/ ed. K. Jankowski, B. Sitarska, C. Tkaczuk Siedlce: Wydaw. Akad. Podl., 2003, s.19-29
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 114 times

Recommended for you

Meta Tags