Abstract
Autorzy rozważają problem optymalizacji wykorzystania kwalifikacji nauczycieli akademickich przy ich doborze do prowadzenia zajęć dydaktycznych. W artykule przeanalizowano dane dotyczące wybranej uczelni technicznej, wskazując na możliwości optymalizacji wykorzystania kadry dydaktycznej. W konkluzji stwierdzono, że doskonalenie organizacji studiów w zakresie doboru kadry prowadzi do zmniejszenia kosztów kształcenia bez uszczerbku dla jakości kształcenia.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Nauczyciel akademicki jako ogniwo kształcenia strony 19 - 29
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Leja K., Szuwarzyński A.: Nauczyciel akademicki - mistrz czy czeladnik// Nauczyciel akademicki jako ogniwo kształcenia/ ed. K. Jankowski, B. Sitarska, C. Tkaczuk Siedlce: Wydaw. Akad. Podl., 2003, s.19-29
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 110 times