Abstract
zaproponowano medel interakcji dwukierunkowej oparty na negocjacjach i przeznaczony do rozwiązywania problemów związanych z akwizycją zasobów ludzkich (eksperckich) dla potrzeb rozproszonych systemów decyzyjnych i diagnostycznych, szczególnie systemów zarządzania sytuacjami kryzysowymi. Uzyskane wyniki eksperymentalne potwierdzają adekwatność przyjętego modelu, którego wdrożenie w formie usługi sieciowej jest planowane w przyszłości.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Wiszniewski B., Karpowicz Ł.: Negocjacyjny model weryfikacji wiedzy w wirtualych zespołach roboczych // . -., (2005),
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 75 times