Abstract
Artykuł prezentuje wyniki badań odnośnie stosowanych praktyk i wyników uzyskiwanych w rozwoju nowych produktów. Badania dotyczyły niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, zaś podstawową metodą gromadzenie danych była ankieta pocztowa. Rezultaty badań wskazują, że wysokie wyniki rozwoju nowych produktów uzyskują producenci, którzy stosują: strategię pioniera, badania koncepcji, przegląd koncepcji, plan marketingowy nowego produktu, macierz projektową i ''outsourcing'' w zakresie opracowywania prototypu.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 37 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
- Published in:
-
Argumenta Oeconomica
pages 153 - 176,
ISSN: 1233-5835 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: New product practices and performance of German appliances companies// Argumenta Oeconomica. -., iss. 2 ( 21) (2008), s.153-176
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 124 times