New product practices and performance of German appliances companies - Publication - Bridge of Knowledge

Search

New product practices and performance of German appliances companies

Abstract

Artykuł prezentuje wyniki badań odnośnie stosowanych praktyk i wyników uzyskiwanych w rozwoju nowych produktów. Badania dotyczyły niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, zaś podstawową metodą gromadzenie danych była ankieta pocztowa. Rezultaty badań wskazują, że wysokie wyniki rozwoju nowych produktów uzyskują producenci, którzy stosują: strategię pioniera, badania koncepcji, przegląd koncepcji, plan marketingowy nowego produktu, macierz projektową i ''outsourcing'' w zakresie opracowywania prototypu.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 37 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
Published in:
Argumenta Oeconomica pages 153 - 176,
ISSN: 1233-5835
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: New product practices and performance of German appliances companies// Argumenta Oeconomica. -., iss. 2 ( 21) (2008), s.153-176
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 124 times

Recommended for you

Meta Tags