Abstract
Ideą projektu CORET jest dodanie do obecnej konstrukcji dna podwójnego statku specjalnych powłok polimerowo-betonowych w celu zwiększenia odporności na rozszczelnienie podczas kolizji, czy wejścia na mieliznę. Aby poprawnie zaprojektować te bariery ochronne konieczne jest przeprowadzenie symulacji numerycznej. Tworzenie modelu numerycznego konstrukcji podczas kolizji jest bardzo złożone i wymaga wykonania symulacji pomocniczych (submodeli). Tematem pracy jest stworzenie modelu numerycznego fragmentu konstrukcji podwójnego dna statku. Dzięki eksperymentowi doświadczalnemu możliwa jest weryfikacja i kalibracja modelu numerycznego, który może zostać wykorzystany do dalszych prac projektowych w celu zwiększenia odporności konstrukcji na zniszczenie podczas kolizji.
Citations
-
2
CrossRef
-
0
Web of Science
-
2
Scopus
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.2478/v10012-007-0073-2
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
- Published in:
-
Polish Maritime Research
pages 22 - 26,
ISSN: 1233-2585 - Language:
- English
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Niklas K.: Numerical calculations of behaviour of ship double-bottom structure during grounding// Polish Maritime Research. -., iss. spec. iss. S1 (2008), s.22-26
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.2478/v10012-007-0073-2
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 124 times