OBRONA ŻYWNOŚCI – KONIECZNY ELEMENT WSPÓŁCZESNEJ STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA SPOŻYWCZEGO - Publication - Bridge of Knowledge

Search

OBRONA ŻYWNOŚCI – KONIECZNY ELEMENT WSPÓŁCZESNEJ STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA SPOŻYWCZEGO

Abstract

Przemysł spożywczy, ze względu na swoje znaczenie w gospodarce należy do najbardziej podatnych na atak terrorystyczny. Zagrożenie takim atakiem jest powodem do opracowania strategii obrony żywności. Celem artykułu jest odpowiedź na pytanie o istotę i przyczyny takiego zjawiska oraz o charakter działań, jakie powinno się podjąć, by ograniczyć ryzyko jego pojawienia się. W artykule wykorzystano analizę literatury przedmiotu, statystyk związanych z terroryzmem żywnościowym, analizę istniejących wytycznych dotyczących obrony żywności, a także metodę syntezy i wnioskowania. W wyniku pracy zdefiniowano terroryzm żywnościowy, strategię obrony żywności oraz scharakteryzowano etapy planowania obrony żywności.

Authors (2)

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 683 - 689,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Grudowski P., Wiśniewska M.: OBRONA ŻYWNOŚCI – KONIECZNY ELEMENT WSPÓŁCZESNEJ STRATEGII PRZEDSIĘBIORSTWA SPOŻYWCZEGO// MARKETING I RYNEK. -., nr. 5 (2014), s.683-689
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 146 times

Recommended for you

Meta Tags