Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych

Abstract

W artykule przedstawiono przebieg i wyniki badań przeprowadzonych w latach 2005-2007 wśród polskich użytkowników Internetu. Efektem tych badań jest model obrazujący wpływ takich czynników, jak użyteczność (w sensie informatycznym), jakość zawartości informacyjnej serwisu WWW oraz czynniki kulturowe na wiarygodność handlowego serwisu internetowego postrzeganą subiektywnie przez klienta detalicznego. Autorzy starali się również wykazać istnienie bezpośredniego związku pomiędzy wyżej wymienionymi czynnikami a wiarygodnością serwisu handlowego i w konsekwencji chęcią dokonania zakupu przez klienta.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie pages 17 - 37,
ISSN: 0239-9415
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Garnik I., Basińska B.: Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych// Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie. -., nr. nr 50 (2008), s.17-37
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 101 times

Recommended for you

Meta Tags