Abstract
W prezentowanej pracy przedstawione są wyniki pomiarów przeprowadzonych w Metrze Warszawskim w pojeździe Metropolis wyposażonym w falownikowy układ napędowy, pozwalający na hamowanie odzyskowe w pełnym zakresie prędkości. Charakterystyczną cechą układu zasilania metra warszawskiego jest ograniczenie sekcji zasilania dwustronnego do dwóch odcinków międzystacyjnych. Wymiana energii może zatem odbywać się jedynie pomiędzy pociągami znajdującymi się na tych odcinkach.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Conference Proceedings 6th International Conference "Modern Electric Tractionin Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Warsaw, Poland, September 25-27, 2003 strony 189 - 192
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Czucha J., Pazdro P.: Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - pomiary i analiza// Conference Proceedings 6th International Conference "Modern Electric Tractionin Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Warsaw, Poland, September 25-27, 2003/ Warszawa: P. Warsz., 2003, s.189-192
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 125 times
Recommended for you
Próbna eksploatacja zasobnika superkondensatorowego w gdyńskiej sieci trolejbusowej
- M. Bartłomiejczyk,
- M. Połom,
- K. Staroński
2013