Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - pomiary i analiza - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - pomiary i analiza

Abstract

W prezentowanej pracy przedstawione są wyniki pomiarów przeprowadzonych w Metrze Warszawskim w pojeździe Metropolis wyposażonym w falownikowy układ napędowy, pozwalający na hamowanie odzyskowe w pełnym zakresie prędkości. Charakterystyczną cechą układu zasilania metra warszawskiego jest ograniczenie sekcji zasilania dwustronnego do dwóch odcinków międzystacyjnych. Wymiana energii może zatem odbywać się jedynie pomiędzy pociągami znajdującymi się na tych odcinkach.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Conference Proceedings 6th International Conference "Modern Electric Tractionin Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Warsaw, Poland, September 25-27, 2003 strony 189 - 192
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Czucha J., Pazdro P.: Optymalizacja wykorzystania energii hamowania - pomiary i analiza// Conference Proceedings 6th International Conference "Modern Electric Tractionin Integrated XXIst Century Europe" MET´2003. Warsaw, Poland, September 25-27, 2003/ Warszawa: P. Warsz., 2003, s.189-192
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 132 times

Recommended for you

Meta Tags