Orientacja na klienta. Fundamentalna zasada doskonalenia jakości - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Orientacja na klienta. Fundamentalna zasada doskonalenia jakości

Abstract

W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty doskonalenia jakości w odniesieniu do kluczowej zasady doskonałości jaką jest orientacja na klienta. Autor odniósł się do takich aspektów jak przewidywanie potrzeb, identyfikacja i zrozumienie oczekiwań, dostosowanie oferty do potrzeb klienta oraz pomiar satysfakcji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Stal Metale & Nowe Technologie pages 161 - 162,
ISSN: 1895-6408
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Zieliński G.: Orientacja na klienta. Fundamentalna zasada doskonalenia jakości// Stal Metale & Nowe Technologie. -., nr. 5-6 (2013), s.161-162
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 127 times

Recommended for you

Meta Tags