Abstract
Rozwój przez innowacje, stanowi paradygmat rozwoju we współczesnej gospodarce. Celem artykułu jest wskazanie paradoksu, iż rozwój ten zachodzi głównie na drodze wzrostu kompetencji organizacji oraz know-how, a nie poprzez dodatkowe wpływy ze sprzedaży osiągnięte w wyniku wdrożenia innowacji, co stanowi, z założenia, paradygmat tego procesu. Artykuł ma charakter teoretycznych rozważań na bazie wnioskowania z istniejących badań. Autorzy wskazują, iż wdrożenie innowacji można traktować jako wyjątkowo kosztowną formę szkoleń wewnętrznych.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 62 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
edition 422,
pages 257 - 264,
ISSN: 1899-3192 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Drozd R., Kucharska W.: Paradoks rozwoju przez innowacje produktowe// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., iss. 422 (2016), s.257-264
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 130 times