Podstawowe problemy z zakresu działan marketingowych w tworzeniu koncepcji rozwoju przedsiębiorstw wchodzących na rynki międzynarodowe.
Abstract
W rozdziale przestawiono najbardziej istotne czynniki otoczenia firm funkcjonujących na rynkach zagranicznych determinujące ich rozwój. Scharakteryzowano ponadto podstawowe problemy globalizacji mające wpływ na działalność marketingową przedsiębiorstw oraz organizację działań marketingowych na rynkach międzynarodowych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Kapsa E.: Podstawowe problemy z zakresu działan marketingowych w tworzeniu koncepcji rozwoju przedsiębiorstw wchodzących na rynki międzynarodowe.// / : , 2004, s.0-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 69 times