Abstract
W artykule przedstawiono pojęcie wartości, coraz szerzej funkcjonujące zarówno w literaturze, jak i praktyce. Pokazano różne podejścia i nurty badań zajmujące się wartością. Skupiono się jednak na wartości jako na pojęciu będącym podstawą budowania relacji rynkowych. Przedstawiono model zarządzania wartością relacji, a także zwrócono uwagę na szczególne znaczenie współtworzenia wartości.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 9 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing
no. Zesz. 17,
pages 107 - 114,
ISSN: 1234-3706 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Drapińska A.: Pojęcie wartości jako fundament budowania relacji rynkowych// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -Vol. Zesz. 17., nr. Nr 2 (2010), s.107-114
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 94 times