Pojęcie wartości jako fundament budowania relacji rynkowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Pojęcie wartości jako fundament budowania relacji rynkowych

Abstract

W artykule przedstawiono pojęcie wartości, coraz szerzej funkcjonujące zarówno w literaturze, jak i praktyce. Pokazano różne podejścia i nurty badań zajmujące się wartością. Skupiono się jednak na wartości jako na pojęciu będącym podstawą budowania relacji rynkowych. Przedstawiono model zarządzania wartością relacji, a także zwrócono uwagę na szczególne znaczenie współtworzenia wartości.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 10 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing no. Zesz. 17, pages 107 - 114,
ISSN: 1234-3706
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Drapińska A.: Pojęcie wartości jako fundament budowania relacji rynkowych// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -Vol. Zesz. 17., nr. Nr 2 (2010), s.107-114
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 96 times

Recommended for you

Meta Tags