Abstract
Tworząc interakcyjny system graficzny należy mieć na uwadze wydajność zarówno sprzętu, jak i obsługującego go oprogramowania. Zaniedbanie analizy możliwości hardware'u i software'u grozi brakiem wydolności systemu i w efekcie koniecznością kosztownej modyfikacji sprzętu lub pracochłonnej (ze względu na przebudowę kodu) wymiany biblioteki graficznej. Oszacowanie wydajności systemu graficznego wydaje się zatem niezbędne w początkowym etapie jego wytwarzania. W oszacowaniu tym należy jednak uwzględniać specyfikę operacji graficznych tworzonego systemu. Z tego też powodu popularne benchmarki nie zawsze pozwalają na trafną ocenę wydajności. Referat przedstawia własną propozycję wielokryterialnego pomiaru wydajności systemu graficznego.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Lebiedź J., Stankiewicz M.: Pomiar wydajności systemów grafiki trójwymiarowej.// . -., (2004), s.0-0
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 68 times