Abstract
Tekst omawia reklamę jako jedno z podstawowych zjawisk wyznaczających charakter ponowoczesności, w której człowiek przestaje być racjonalnym samoświadomym podmiotem ale staje się kierującą bardziej emocjami niż rozumem niezsyntetyzowaną wielością egologicznych porządków. W tym kontekście omówione sa podstawowe zagadnienia antropologii i semiotyki reklamy.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Lisak A.: Ponowoczesność i reklama : podstawowe problemy filozofii reklamy // / : , 2005,
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 128 times
Recommended for you
Medyczne serwisy internetowe w promocji wysokiego zaufania.
- W. Suchodolski,
- A. Adamczyk,
- J. Adamczyk
2003