Potencjalna wartość i możliwe oddziaływanie odznak cyfrowych: Nowy sposób oceniania pracy studentów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Potencjalna wartość i możliwe oddziaływanie odznak cyfrowych: Nowy sposób oceniania pracy studentów

Abstract

Zarówno w środowisku tradycyjnym, jak i elearningowym, ocenianie uczących się odgrywa bardzo ważną rolę. W zależności od przyjętej koncepcji pedagogicznej edukatorzy przypisują większe znaczenie ocenom formatywnym lub sumatywnym, a wystawiane przez nich certyfikaty i dyplomy tylko w części pokazują kwalifikacje osoby posiadającej je, gdyż informacje, które zawierają, zwykle sprowadzają się do określenia uzyskanego przez nią stopnia, albo w formie cyfrowej, albo opisowej. W ostatnich latach pojawiły się nowe możliwości dokumentowania osiągnięć, wiedzy oraz umiejętności i wszelkich aktywności, w których uczący się brali udział. Stwarzają je cyfrowe odznaki, które mogą dawać pełniejszy obraz wszelkich korzyści wyniesionych z edukacji formalnej, pozaformalnej i nieformalnej.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 5 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej pages 87 - 92,
ISSN: 1425-5766
Language:
Polish
Publication year:
2017
Bibliographic description:
Mokwa-Tarnowska I.: Potencjalna wartość i możliwe oddziaływanie odznak cyfrowych: Nowy sposób oceniania pracy studentów// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. -., iss. 52 (2017), s.87-92
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 51 times

Recommended for you

Meta Tags