Abstract
Postęp technologiczny oraz powszechny dostęp do sieci przyczynił się do powstania różnych form przedsiębiorczości, które nie zawsze można zamknąć w ramy dotychczasowych teorii. Możliwość zarobkowania dzięki cyfrowemu połączeniu ze społecznością zgromadzoną wokół dziennika internetowego – bloga, przyczynia się do zwiększania liczby blogerów, jednak nie wszyscy blogerzy są w stanie wygenerować ze swojej działalności zyski. Wykorzystując metodę netnografii opisano zachowania przedsiębiorcze blogerów, opisując proces przedsiębiorczy oparty na prowadzeniu dziennika internetowego – bloga. Wskazano, że sam proces tworzenia bloga ma wiele wspólnego z procesem przedsiębiorczym, wykazano także analogie tego procesu do lean start-upu.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2021
- Bibliographic description:
- Wasilczuk J.: Przedsiębiorczość cyfrowa oparta na blogu – wiwisekcja// E-MANAGEMENT. Tom I. Digitalizacja procesów biznesowych/ : , 2021, s.75-90
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 136 times