Przyczyny pękania wspomaganego przez wodór rozdzielaczy paliwa w silnikach okrętowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Przyczyny pękania wspomaganego przez wodór rozdzielaczy paliwa w silnikach okrętowych

Abstract

Wykorzystano badania skłonności stali 26H2MF i 34HNM do niszczenia środowiskowego przy rozciąganiu próbek ze stałą małą prędkością, przy obciążeniu stałym dla próbek z karbem oraz przy obciążeniu cyklicznie zmiennym w środowiskach paliwa kotłowego i przepracowanego oleju mineralnego. Obserwowano szybkie pękanie stali w badaniach zmęczeniowych, niewielką utratę plastyczności w próbach statycznego rozciągania oraz brak efektu w próbie stałego obciążenia

Cite as

Full text

download paper
downloaded 16 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Journal of Machine Construction and Maintenance pages 233 - 239,
ISSN: 1232-9312
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Świeczko-Żurek B., Zieliński A.: Przyczyny pękania wspomaganego przez wodór rozdzielaczy paliwa w silnikach okrętowych// Problemy Eksploatacji. Maintenance Problems. -., nr. nr 1=60 (2006), s.233-239
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 98 times

Recommended for you

Meta Tags