Relacje diagnostyczne układów tribologicznych silnika o zapłonie samoczynnym dla potrzeb sterowania zużyciem przez pitting
Abstract
Cechą charakterystyczną zużycia przez pitting jest fakt, że występuje on jedynie w obecności oleju smarowego. Wpływ oleju smarowego na przebieg pittingu jest niezwykle złożony i nie całkiem zbadany. W artykule przedstawiono możliwość zastosowania wyników badań laboratoryjnych oleju smarowego jako relacji do budowy topologicznego modelu diagnostycznego dla potrzeb sterowania zużyciem układów tribologicznych przez pitting.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- SYMPSO 2007 : XXVIII Sympozjum Siłowni Okrętowych, [Gdynia, 15-16 listopada 2007] strony 45 - 50
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Bzura P.: Relacje diagnostyczne układów tribologicznych silnika o zapłonie samoczynnym dla potrzeb sterowania zużyciem przez pitting// SYMPSO 2007 : XXVIII Sympozjum Siłowni Okrętowych, [Gdynia, 15-16 listopada 2007]/ Gdynia: Wydaw. Akademii Morskiej, 2007, s.45-50
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 84 times