Relacje rynkowe - podstawy teoretyczne - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Relacje rynkowe - podstawy teoretyczne

Abstract

Zmiany pojawiające się w gospodarce światowej wskazują na nowe podejście do sposobów konkurowania, tworzenia wartości oraz pojmowania istoty rynku. Ważne staje się budowanie relacji pomiędzy podmiotami, gdyż współczesny rynek i środowisko konkurencyjne wymagają raczej współpracy, niż zwalczania przeciwnika. Celem artykułu jest przedstawienie istoty pojęcia relacja oraz teoretyczne fundamenty relacji rynkowych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Nowe trendy w marketingu dla inżynierów : monografia strony 43 - 56
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Drapińska A.: Relacje rynkowe - podstawy teoretyczne// Nowe trendy w marketingu dla inżynierów : monografia/ ed. pod redakcją naukową Dariusza Dąbrowskiego ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Gdańsk: Katedra Marketingu. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Politechnika Gdańska, 2008, s.43-56
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 361 times

Recommended for you

Meta Tags