Abstract
Artykuł ten ma za cel przedstawić techniki dynamicznego tworzenia i renderowania planet. Opisuje on sposoby, dzięki którym można z dowolnym stopniem dokładności przedstawiać powierzchnię planety w czasie rzeczywistym, używając do tego celu takich technik, jak megateksturing, dynamiczny poziom dokładności i inne.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Gasiński K.: Rendering planet w czasie rzeczywistym// VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych IGK-6'2009, Siedlce 20-22 marca 2009/ ed. Koło Naukowe Informatyków GENBiT. Siedlce: Akademia Podlaska w Siedlcach, 2009,
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 84 times
Recommended for you
Digital mono-pulse method in cylindrical antena.
- W. Leśniak,
- J. Marszal,
- R. Salamon
- + 2 authors
2006