Rodzaje informacji rynkowych a termin realizacji rozwoju nowego produktu - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rodzaje informacji rynkowych a termin realizacji rozwoju nowego produktu

Abstract

Wyniki badania empirycznego przeprowadzonego wśród krajowych przedsiębiorstw wysokiej techniki pokazały, że tylko stosowanie informacji o potencjalnych nabywcach w rozwoju nowego produktu pozytywnie wpływa na czas realizacji tego rozwoju. Stosowanie w trakcie takiego rozwoju zarówno informacji o konkurencji, jak i ogólnych informacji rynkowych nie miało statystycznie istotnego wpływu na termin wykonania projektu nowego produktu.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 27 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 35 - 43,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Rodzaje informacji rynkowych a termin realizacji rozwoju nowego produktu// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. nr 598 (2010), s.35-43
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 108 times

Recommended for you

Meta Tags