Abstract
W artykule podniesiono istotę pojęcia ‘rozumienie’ w aspekcie inteligentnego przedsiębiorstwa. Przeprowadzone badania teoretyczne i empiryczne pozwoliły na wyłonienie rozumienia wewnętrznego i zewnętrznego. Rozumienie wewnętrzne w inteligentnym przedsiębiorstwie dotyczy sfer: pracowników oraz całego przedsię-biorstwa. Natomiast rozumienie zewnętrzne skierowane jest na otoczenie i potrze-bę dostosowania przedsiębiorstwa.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 18 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
pages 17 - 31,
ISSN: 2084-6495 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Falencikowski T., Habecka K.: Rozumienie cechą inteligentnego przedsiębiotstwa// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., nr. 1 (2017), s.17-31
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 139 times