Abstract
W artykule podjęto próbę naświetlenia koncepcji przedsiębiorstwa inteligentnego oraz wyszczególnienia jego cech charakterystycznych. Zidentyfikowano trzy kluczowe cechy inteligentnego przedsiębiorstwa: uczenie się, kojarzenie oraz rozumienie. Szczegółowym badaniom poddano cechę rozumienia. W tym celu wykorzystano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych wśród studentów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Doskonalenie tej cechy umożliwia przedsiębiorstwu inteligentnemu utrzymanie przewagi konkurencyjnej.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 22 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka
pages 33 - 41,
ISSN: 2084-6495 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Falencikowski T., Latzke P.: Rozumienie podstawą inteligentnego przedsiębiorstwa// Przedsiębiorstwo we współczesnej gospodarce - teoria i praktyka. -., iss. 1 (2017), s.33-41
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 140 times