Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji - studium przypadku - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji - studium przypadku

Abstract

W artykule zaprezentowano znaczenie satysfakcji – w kontekście koncepcji marketingu relacji – jako źródła sukcesu organizacji. Przedstawiono istotę pojęcia satysfakcji klienta w usługach oraz zaprezentowano modele satysfakcji usługobiorcy i sposoby jej oceny. Rozważania w obszarze przedmiotu badań dotyczą innowacyjnych usług informatycznych dedykowanych do potrzeb indywidualnych klientów biznesowych. Na podstawie studium przypadku – Firmy MindsEater – wykazano znaczenie budowania relacji i osiągania satysfakcji klientów w procesie kształtowania przewagi na konkurencyjnym rynku usług w branży IT. Przedstawione w artykule przykłady wykorzystania wiedzy eksperckiej i umiejętności jej zastosowania w praktyce gospodarczej mogą być inspiracją dla innych przedsiębiorstw.

Authors (2)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 178 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Marketing i Zarządzanie pages 81 - 91,
ISSN: 2450-775X
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E., Badzińska E.: Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji - studium przypadku// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. -., nr. 875, 41, t. 1 (2015), s.81-91
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 273 times

Recommended for you

Meta Tags